فیشیال صورت
نوشته شده توسط : pari

مراحل فیشیال صورت

بهتر است براى انجام این نوع مراقبت ها، از یک متخصص زیبایی ماهر و با تجربه استفاده کنید که آموزش های مخصوص به مراقبت هاى پوستى را دیده باشد. به طور کلى، یک متخصص آرایشی مجاز به ارائه مراقبت هاى مربوط به صورت است، اما تخصص اصلی آنها در رابطه با مو است، پس ممکن است براى بهره بردن از خدمات مراقبت هاى مربوط به صورت گزینه ى خوبى نباشند. محیط این گونه مراکز معمولا ارام است و این افراد در رابطه با صورت تخصص هاى خوبى دارند.

فیشیال صورت، پس از ماساژ صورت، دومین درمان محبوب مربوط به صورت است.

مشاوره پوست

فیشیال پوست باید با یک مشاوره شروع شود.

ممکن است از شما خواسته شود تا فرم هایى را پر کنید که شامل سؤالات مربوط به نگرانی های شما در رابطه با پوست خود، رژیم غذایی، میزان آب مصرفى، داروها و مکمل های مصرفی و این که چه محصولاتی را که اکنون استفاده کرده اید، باشد.

مصرف داروهایى مانند داروى رتین-آ و برخى از داروهاى دیگر ممکن است بر این که پزشک چه نوع درمانى را براى پوست شما توصیه کند، تحت تاثیر قرار دهد. به طور معمول، متخصص زیبایی در مورد نگرانی های پوستی شما و مصرف رتین-آ از شما سؤال خواهد کرد.

مقدمات و آماده شدن

به طور معمول، متخصص زیبایی یک ملافه به شما مى دهد و بعد از اتاق خارج مى شود تا شما به راحتى لباس خود را عوض کنید. البته متخصص زیبایى روند کار را براى شما توضیح خواهد داد و به نسبت توصیه متخصص، شما باید همه ى لباس ها و یا بخشى از لباس هاى خود را در بیاورید.

معمولاً، متخصص زیبایی با پیچیدن موهای شما با یک حوله یا پیشانی بند شروع می کند تا محصولات مصرفى وارد موهاى شما نشود. اولین گام تمیز کردن کامل پوست است که متخصص زیبایى با استفاده از پدهاى پنبه ای، دستمال مرطوب و یا اسفنج های زیبای، این کار را انجام مى دهد.

بررسی و پاکسازی پوست

در صورتى که آرایش داشته باشید متخصص زیبایى ممکن است از یک لامپ بزرگنمایى پر نور براى دیدن پوست شما استفاده کند، و اگر پوست شما آرایش نداشته باشد او مى تواند با یک لامپ پر نور معمولى نیز پوست شما را بررسى کند.

با این کار، او نوع پوست (خشک، چرب، مختلط، حساس یا طبیعی) شما را تعیین مى کند و شرایط پوستی (آکنه، جوش های سر سیاه، جوش هاى سر سفید، پیری پوست، آسیب دیدگى ناشى از تابش نور خورشید، کم آبی و غیره) را مورد بررسى قرار دهد.

سپس متخصص زیبایی، محصولات و معالجه مناسب براى شما را انتخاب می کند و در مورد روند فرایند با شما صحبت مى کند و توصیه هاى لازم در رابطه با مراقبت هاى پوستى را به شما ارائه مى دهد.

بخور صورت

در بیشتر درمان های فیشیال، از دستگاهی استفاده می شود که بخار آب گرمى را مستقیم به صورت شما هدایت می کند. با این کار پوست صورت آرام مى شود و جوش هاى سر سیاه و سر سفید نیز نرم مى شوند، در نتیجه تخلیه آنها راحت تر خواهد شد. اگر پوست خیلى حساسی داشته باشید، ممکن است متخصص پوست از بخور استفاده نکند.

لایه برداری پوست

در لایه برداری پوست از مواد مکانیکی یا شیمیایی استفاده می شود. لایه بردارهای مکانیکی بافتى مخصوص دارند که سلول های مرده سطح پوست را از بین می برد. این نوع لایه برداری معمولا هنگام استفاده از بخور انجام مى شود. لایه بردارهاى شیمیایی داراى آنزیم ها و اسیدهایى هستند که پیوند بین سلول های پوستی را شل مى کند. یک درمان آنزیمی ملایم نیز ممکن است در طول فرایند بخور براى شما انجام شود.

لایه برداری های شیمیایی قوی تر، که از نظر غلظت متفاوت هستند، می توانند به صورت یک درمان مستقل و یا بخشی از فیشیال در نظر گرفته شوند. استفاده از این نوع لایه بردارهاى قوى، معمولا به طور پى در پى انجام نمى شود.

تخلیه جوش ها

در این مرحله، در صورت نیاز، جوش هاى سر سیاه و سر سفید پوست شما تخلیه مى شوند. آستانه ى تحمل درد در هر فردى، در مرحله تخلیه، متفاوت است. این فرایند براى کسانى که پوست نازک یا حساسى دارند ممکن است ناراحت کننده باشد. اگر این فرایند به طور صحیح انجام نشود، ممکن است مویرگ هاى صورت پاره شوند و یا تغییر رنگ در بخش هایى از صورت اتفاق بیوفتد.

ماساژ صورت

ماساژ صورت با استفاده از ضربه های مخصوص کلاسیک مانند ایجاد لرزش انجام مى شود. این کار باعث آرامش و تحریک پوست و عضلات صورت می شود.

ماسک صورت

ماسک صورت نسبت به نوع پوست شما (خشک، چرب، مختلط، حساس، پیر) و شرایط پوست شما، انتخاب مى شود. در حین فرایند مراقبت هاى مربوط به صورت،   متخصص زیبایی باید در اتاق بماند و ماساژ پوست سر یا برخی خدمات دیگر را به شما ارائه بدهد.

اگر آنها اتاق را ترک کردند و شما را تنها گذاشتند، فقط به این خاطر است که شما ریلکس کنید، پس بهتر است که در همان حالت خود آرام باقى بمانید و ریلکس کنید.

 

برای دیدن ادامه مطالب در مورد فیشیال صورت اینجا را کلیک کنید

پوست پدیا





:: برچسب‌ها: #فیشیال-صورت,#پاکسازی-صورت,#زیبایی-پوست ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: